Abang Nak Tu

Saya cuma nak jumpa dgn abang mangkuk kejap. So dia pun mengalah.


Pin By Rozita Mahmood On Islam Cinta Pertama Dan Akhirku Word Search Puzzle Words Word Search

Huhu Anyway bukan tu abang nak cerita kali Read More.

Abang nak tu. Sebab tu kau mengalami masalah susah nak tidur. Aku pun baring sekali lah kat atas carpet tu. Apa yang abang nak semua dapat.

Tapi abang aku tak kasi. Abang tak dapat nak jumpa sayang before exam start sebab abang ada class nowsorry baby girl i wish you luckmalam ni abang. 1 day agoFikir-fikir betul juga abang tu tak cukup hari-hari nak main kami ni abang balun siang malam lepas I abang lari cari el pulak jadi ada baiknya abang dapat lubang satu lagi kurang sikit dengan kami agaknya I said not sure yet I sampai dah fed-up tak larat nak mandi junub setiap hari nak solatpun payah depa ni baik aku aje yang macam pelesit.

Dia just gelak je. Aku masuk balik bilik aku nak siapkan kerja yang sikit lagi nak habis. Lina relax jalan turun eskalator dekat sunway pyramid tu.

Ibu yang kemas bilik dia setiap hari. Sebab si Sudin ni tak berenti menghulur panadol tu aku pun ambik la. Abam teruskan je tengok movie dengan perempuan tu.

13 hours agoWattpad abang tak puas Oct 15 2020 Pakcik Wattpad Menjerit Sedap Aug 17 2015 Tetapi situasi merangsang aku menjadi seorang peminat seks dengan bukan suami dengan suami aku lakukan juga benda sedap mana nak tolak. Lebih kurang stengah jam kemudian tiba-tiba aku dengar suara lelaki menjerit ketakutan. Abam rasa celaru tapi abam bodoh jugak.

Berbagai dugaan dalam rumah tangga ini. Konek abang tak reti nak tahan ke Aku saja usik dia. Dia nak makan KFC dapat nak jam mahal dapat baju branded.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Jadi Abang Razif pun berikan ayam kepada perempuan cantik yang tak diketahui namanya. Abam rasa macam nak gugur jantung saat Lina nampak aksi abang.

At last kita orang tengok sekali. Ni tak sikit-sikit Can I join. Mereka dah terlalu manjakan dia.

I can only wish. Now dah susah sangat nak cari sabun dia. Okey kita tengok cubaan akak ni untuk baling ke dalam mulut abang.

Abam peluk perempuan tu depan mata Nina. Pada tengah malam itu tiba-tiba isterinya mengerang Adoi. Kalau dia tak kasi aku nonton sama.

Abang niAbang juga yang cakap setiap ujian tu buat kita makin rapat so takde salahnya semua tu. Aku pun masuk bilik tu. Sebab tu hari ini abang nak minta maaf dgn pasangan gaduhcintaisteri sayann saya shahidadherbs kalau saya ada salah kat awak Orang mungkin tengok kami bahagia di laman sosial tapi orang tak tahu apa yang berlaku di sebaliknya.

Abang pon tak tau masih wujud lagi ke tak sabun lux tu. Aku pun gertak lah dia. Then aku nak join sekali.

Dia nak ada aircond dalam bilik mak aku bagi. Kenapa abang cakap camtu sebab bila terjadinya CD tadi hormon penenang atau abang panggil hormon tidur kau iaitu melantonin pun takkan dirembeskan sebab badan kau keliru dengan body clock kau sendiri. Ha akak tu nak baling akak tu nak baling.

1 day agoFikir-fikir betul juga abang tu tak cukup hari-hari nak main kami ni abang balun siang malam lepas I abang lari cari el pulak jadi ada baiknya abang dapat lubang satu lagi kurang sikit dengan kami agaknya I said not sure yet I sampai dah fed-up tak larat nak mandi junub setiap hari nak solatpun payah depa ni baik aku aje yang macam pelesit. Time tu aku pakai seluar track suit. Wahai Abang-Abang Sanggup yang nak PM tepi tu janganlah bagi one liner.

Sayang buat abang rindukan sekolah pulaKalau boleh undur masaabang harap hubungan kita yang lama akan lebih baik macam sekarangTanganku ditariknya lalu dielus lembut. Abang Razif beritahu ayam golek ada lagi Perempuan itu pun cakap nak beli. Isya takde apa2 pon hubungan dengan iqbal mahupun lelaki lain.

Put an effort la to impress a person. Panadol tu aku letak atas meja. Dalam toilet semua pintu berkunci maybe ade orang.

Kalau kau biasa tengok dia ada tulis lux dengan buku sabun tu. Fighting sayangjangan risau soalan senang je. Aku nak report pada parents.

Dia pun terus kencing dekat tempat mangkok kencing tu. Putting my wish aside. Okey bos okey kepada siapa-siapa yang nak rasa pengalaman macam ni nak rasa pengalaman bagi makan dekat badan air boleh datang ke AFamosa sekarang ni kita masih ada harga promosi dan harga promosi tu berakhir hari ini eh.

Perempuan itu hulurkan duit dan Abang Razif masukkan duit dalam kocek bajunya. Ada TV ada DVD player semua dalam bilik dia. Aku saja pergi dekat tempat mangkok sebelah dia tu walaupun aku time tu tak nak kencing pun.

Yang tu aku musykil sebab apa. Itu pun nak kena ajar ke. I also wish can make this trip a besar-besaran.

Lina tengok abang Lina angkat ibu jari tunjuk simbol bagus sambil sengih sengih. Bila nak masuk dewan exam nanti mulakan dengan langkah kanan dan bismillah masa nak bukak paper tu baca selawat dulu. Dan aku taktau apa yang aku perlu buat untuk ubah benda ni.

Abang ni asyik nak kencing je. Dulu masa abang kecik kecik arwah mak selalu beli sabun buku Lux tu.


Account Suspended


Suami Berdikari Isteri Rajin 3 Inbox Screenshot Working Together

LihatTutupKomentar